Ponúkame variabilné priestory pre školenia, konferencie, semináre, valné zhromaždenia… Plne vybavená konferenčná miestnosť so 120 miestami alebo salónik s kapacitou 25 osôb.

Možnosti na sedenie: divadelné, so stolmi, s lavicami, do rôznych tvarov.

Samozrejme, nie je problém pripraviť aj tzv. Coffee break, podľa Vašich predstáv.

 

Ďalšie variabilné priestory na vyžiadanie podľa špecifikácie.

  • do 25 osôb – salónik
  • do 120 osôb – kongresová sála
  • do 300 osôb v našich externých priestoroch (pre viac informácií nás prosím kontaktujte)

 

Pre Vaše podujatie sme pripravení zabezpečiť:

  • Videoprojekciu
  • Videokonferencie
  • Bezdrôtové pripojenie na internet
  • Občerstvenie
  • Obsluhu
  • Pokojné prostredie

Salónik do 25 osôb

Salónik na prvom poschodí je ideálny na stredne veľké rokovania alebo malú firemnú prezentáciu, či rautové pohostenie pre významných hostí. Samozrejme, na požiadanie Vám radi v salóniku zabezpečíme občerstvenie aj počas rokovania.

Konferenčná sála do 120 osôb

Kongresová sála v Hoteli CITY je ideálna na väčšie firemné podujatia či školenia, jej rozmery však ponúkajú vysokú mieru variability, a preto sa dá vždy prispôsobiť predstavám zákazníka.

Je plnevybavená na konferenčné úkony – zabudované vysokokvalitné ozvučenie (bezdrôtové a drôtové mikrofóny, headsety), videoprojektory s premietacími plátnami, klimatizácia…

CENNÍK PRENÁJMU KONFERENČNÝCH PRIESTOROV A TECHNICKEJ OBSLUHY

A, KONFERENČNÁ SÁLA (do cca 120 osôb)

Cena pri maximálnej kapacite:

140,00€/hod.

B, SALÓNIK (do cca 25 osôb)

Cena pri maximálnej kapacite:  

50,00€/hod.

C, DIDAKTICKÁ TECHNIKA

Ozvučenie

12,00€/hod.

Dataprojektor

15,00€/hod.

Keramická tabuľa

10,00€/hod.

Premietacie plátno

5,00€/hod.

Flipchart – stojan

12,00€/hod.

Flipchart – 20 hárkov

10,00€

Platnosť: od 1.4.2019. Uvedené ceny sú vrátane 20% DPH.